Rozwiązania

W Twoim systemie ERP brak modułu obsługującego istniejący w firmie proces, lub nie jest on w wystarczającym stopniu wspierany? Brak raportów, ukazujących kluczowe dla Twojej firmy wskaźniki, lub ich przygotowanie jest zbyt czasochłonne? Wprowadzanie danych do systemu angażuje zbyt wiele zasobów? Różne systemy działające w Twojej firmie nie są zintegrowane w wystarczającym stopniu?

Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom wobec technologii IT. W ramach naszych usług tworzymy rozwiązania w zakresie:

  • budowy aplikacji zintegrowanych z istniejącym systemem ERP, dla obszarów niewspieranych w wystarczającym stopniu przez wdrożone moduły systemu
  • raportowania (danych z systemu ERP, innych danych z baz SQL)
  • wizualizacji danych w formie prezentacji
  • integracji danych z różnych systemów, wymiany danych pomiędzy systemami
  • optymalizacji i zwiększeniu wydajności baz danych (w szczególności baz MS SQL Server, PostgreSQL)

Dla naszych Klientów tworzyliśmy rozwiązania współpracujące z różnymi systemami ERP, m. in.:

  • Movex (M3)
  • SAP
  • Asseco WAPRO
  • Sage Classic Line (KHK)
  • JDE

Technologia - dbamy o Twoje koszty

Z punktu widzenia kosztów projektu, kluczowym elementem jest wybór technologii realizacji. Z racji na nasze doświadczenie w tworzeniu rozwiązań z wykorzystaniem różnorodnych technologii, najczęściej na podstawie wstępnego zarysu problemu jesteśmy w stanie określić, czy w danym przypadku konieczna jest rozbudowana aplikacja, webowa bądź desktopowa, o wielowarstwowej architekturze (w tworzeniu których preferujemy wykorzystanie technologii .NET i baz danych MS SQL), czy też wystarczające będzie prostsze rozwiązanie, oparte o możliwości programów Excel lub Access (które w obszarze danych wykorzystywać mogą również systemy baz danych takie jak MS SQL, PostgreSQL, MySQL).

Etapy realizacji projektów

Do każdego problemu staramy się podejść w sposób kompleksowy i dostosowany do potrzeb naszych Klientów, na wszystkich etapach pracy nad projektem:

  1. analiza wymagań
  2. wybór odpowiedniej technologii realizacji projektu
  3. opracowanie specyfikacji funkcjonalnej
  4. budowa rozwiązania (aplikacji, raportów, prezentacji)
  5. wdrożenie rozwiązania
  6. szkolenia użytkowników
  7. obsługa powdrożeniowa

Zapraszamy do kontaktu i przedstawienia zarysu zagadnienia.

Przykładowe realizacje

Na przestrzeni wielu lat działalności, dla naszych Klientów z różnych branż mieliśmy i wciąż mamy przyjemność tworzyć rozwiązania zwiększające efektywność różnych procesów i obszarów działania. Przykładowe projekty, które zrealizowaliśmy:

  • aplikacja wspierająca efektywny przebieg procesów zgodnie z ideą Kaizen (Improvement Shark)
  • aplikacje wspomagające planowanie produkcji, w obszarach niewspieranych w wystarczającym stopniu przez system ERP
  • automatyzująca przepływu danych zamówień pomiędzy systemami ERP różnych firm
  • aplikacja wpierająca proces implementacji nowych produktów (NPI, New Product Introduction)
  • aplikacja wspierania procesów decyzyjnych w budżetowaniu
  • aplikacja obsługująca system sugestii pracowniczych
  • rozszerzenie systemu ERP zwiększające efektywność przeprowadzania remanentu
  • aplikacja oceny umiejętności i kompetencji pracowników
  • raporty śledzące stan realizacji zleceń klientów
  • raporty wydajności gniazd produkcyjnych (porównywanie zdolności produkcyjnych gniazd do ich rzeczywistych obciążeń)
  • aplikacja wspierająca procesy kontroli wejściowej artykułów ze szczególnym uwzględnieniem FAI (First Article Inspection, kontrola pierwszej sztuki)
  • aplikacja zgłaszania i obsługi problemów występujących w procesie sprzedaży
  • raporty wyliczające rzeczywistą marżę na artykułach z podziałem na Sprzedawców
  • aplikacje generujące Polecenia Księgowania do systemu ERP na podstawie danych wyliczanych poza systemem
  • aplikacja księgowania różnic kursowych
  • raporty analizy zdarzeń wypadkowych (BHP)
  • arkusze planowania i realizacji urlopów
  • arkusze planowania i realizacji szkoleń
  • aplikacja wspomagająca generowanie Raportów 8D dla rejestrowanych niezgodności
  • raporty monitorujące poziom jakości dostawców, na podstawie wskaźników takich jak DPM (Defective Parts Per Million)
  • terminarz (planner) audytów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z raportami ich realizacji i wyników
  • aplikacja wspierająca proces składania wniosków modyfikacji wyrobu (DMP, Design Modification Proposal)
  • aplikacja rejestracji roboczogodzin
  • aplikacja realizacji projektów z diagramem Gantta
  • raporty łączące pozycje dokumentów sprzedaży z pozycjami dokumentów zakupów, z uwzględnieniem ciągu przesunięć międzymagazynowych
  • aplikacja wspierająca system ERP w zakresie rejestracji atestów
  • aplikacja generująca raporty zapotrzebowań materiałowych na podstawie rejestrowanych w niej realizowanych projektów
  • aplikacja generująca formularze kontroli jakości
  • aplikacja wspierająca zarządzanie przychodami i kosztami rezerwacji apartamentów
  • arkusze prognozowania przychodów i kosztów pod kątem budżetowania
  • prezentacja ukazująca produktywność wydziału produkcyjnego
  • prezentacja ukazująca wybrane wskaźniki jakości z podziałem na gniazda produkcyjne
  • arkusze systemów bonusowych